Produkty objęte są gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Producent lub dystrybutor ponosi odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji sprzedanego Produktu na warunkach i przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, Klient ma prawo do reklamacji.
Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego Produktu lub wysyłki Produktu w celu naprawy gwarancyjnej. Klient zobowiązany jest do wcześniejszej konsultacji ze Sklepem co do formy i terminu wysyłki Produktu. Udokumentowane koszty wysyłki reklamowanego Produktu/Produktu na gwarancji zostaną zwrócone Klientowi, jeśli Sklep pozytywnie ustosunkuje się do reklamacji lub zgłoszenia gwarancyjnego. Sklep ponosi koszty wysyłki Produktu do Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego lub gwarancyjnego.
W przypadku braku możliwości odesłania Produktu do Sklepu, Klient ponosi koszty wizji lokalnej osoby upoważnionej przez Właściciela Sklepu. Poniesione koszty wizji lokalnej zostaną zwrócone Klientowi, jeśli Sklep pozytywnie ustosunkuje się do reklamacji lub zgłoszenia gwarancyjnego.
Rękojmia w stosunkach między przedsiębiorcami jest wyłączona.